+371 673 72 856

Par uztura bagātinātājiem un vitamīniem

20 septembris 2018

Par uztura bagātinātājiem un vitamīniem

Kad runa ir par skaistumkopšanu un kad gribas, lai mati ir veselīgi un mirdzoši, nepietiek tikai ar kosmētiku. Veselībai un skaistumam var kalpot arī uztura bagātinātāji.

Uztura bagātinātāji ir koncentrētas uzturvielas (vitamīni un minerālvielas) vai citas vielas, kurām ir uzturvērtība vai fizioloģiska ietekme, piemēram, aminoskābes, fermenti, ārstniecības augi vai to daļas.

Ļoti bieži mūsu ādas veselību ietekmē visdažādākie faktori, stress un citi aspekti. Pat visefektīvākie losjoni vai citi līdzekļi nepalīdzēs anomālajos kairinājumu vai "akne" gadījumos. Ir vērts aizdomāties par citiem līdzekļiem, kas var palīdzēt pasargāt savu skaistumu un veselību.

Uztura bagātinātāji var lieliski papildināt Jūsu skaistumkopšanas ikdienas rituālus. Tieši tādēļ ir vērts iekļaut šos ingredientus arī Jūsu ikdienas kosmētikā.

Mēs pastāstīsim par dažām uzturvielām, kas labvēlīgi ietekmēs ādas un matu veselību, kā arī kopējo veselību un tonusu.

Draudzīgs atgādinājums: šajā blogā sniegtā informācija ir paredzēta vispārējai zināšanai, tā nav jāaizvieto ar profesionāla ārsta konsultāciju vai slimību ārstēšanu. Nopietnu slimību gadījumā lūdzam konsultēties ar Jūsu ārstu.

Uztura bagātinātāji vispārējai veselībai

Zivju eļļa

Slavena ar savu pozitīvo kardiovaskulāro iedarbību, zivju eļļa tiek bieži izmantota arī kosmētikas procedūrās. Taukskābes zivju eļļā uzlabo mūsu ādas veselību, bagātinot to ar omega-3, kas ir tik nepieciešamas ādas veselībai. Vegāniem vai tiem, kam nepatīk pārāk izteiktā zivis smarža, mēs iesakām atrast citus līdzekļus, kas satur taukskābes, piemēram, linsēklu eļļa arī ir bagāta ar omega-3.

51868_nsimperial-caviar-piling-dlya-litsa-.jpgZelta pīlings no Natura Siberika Imperial Caviar

C vitamīns

Kā galvenais antioksidants C vitamīns atbalsta imūnsistēmu un ir vitāli nepieciešams kolagēna ražošanai. Šo uztura bagātinātāju ir ieteicams lietot katru dienu - tas palīdzēs jums pasargāties no saaukstēšanās, kas ir īpaši svarīgi rudenī. Jebrkuri produckti no papajas, ananasa, kivi, apelsīna, mango un citrona ir pilni ar vitamīnu C un antioksidantiem.

7BJ35-0360.pngSejas skrubis no Beauty Jar "Under Control"

D vitamīns

Dzīvojot mūsu klimatā, saules mums visvairāk nepietiek, vai ne? Daudziem cilvēkiem ir hronisks D vitamīna deficīts. Tieši tādēļ ir vērts aizdomāties par D3 vitamīna bagātinātājiem, bet tomēr mēs ieteiktu konsultēties ar savu ārstu, kurš var aprēķināt optimālo vitamīna atjaunošanas kursu. Jūs ātri jutīsiet enerģijas pieplūdumu, izskatīsieties mundrāki, un tas nekavējoties ietekmēs jūsu tonusu, un Jūsu āda būs par to ļoti pateicīga.

Mēs esam ieteikuši dažus kosmētiksos līdzekļus ar iepriekš minētajiem ingredientiem un tos var iegādāties visos Siberika veikalos, bet par pilnvērtīgu uzturu, protams, ir vērts parunāt ar Jūsu ārstu.


Atpakaļ